Social Exclusion Can Be Cured - Turkey

Öğretmen ve Veli Görüşleri

Okulumuz tarafından hazırlanan proje kapsamında, farklı ülkelere hareketlilikler öğrencim Halil Acar üzerinde çok olumlu etkiler yarattı. Halil’in kendine güveni arttı.Sorumluluk duygusu gelişti. Dönüşünden sonra, gösterilen ilgi nedeniyle morali çok yükseldi. İngilizcede yeni kelimeler öğrendi ve öğretmenleri ile iletişimde bu kelimeleri kullandı.

Seringül DUMAN
12-A Sınıf Öğretmeni

Bu proje deneyimi öğrencime olumlu katkılarda bulundu. Ayrıca, bu katkıları Özge Arslan'ın beden dili, jestleri ve yüz ifadelerinden de gözlemledim. Farkındalığı arttı. Yeni insanlarla tanışmak, farklı yerler görmek, sorumluluk almak sosyal gelişmesine büyük ölçüde katkıda bulundu. Bu proje aynı zamanda bağımsız yaşam becerilerini, kendine güveni geliştirdi.

Sümeyya DOĞAN
8-A Sınıf Öğretmeni

Romanya hareketliliğinden sonra, öğrencim Yasin Keskin'in iletişimi arkadaşları ile daha sağlıklı ve aktif hale geldi. Yasin iletişimde iki kelimeden oluşan cümleler kullanır. Arkadaşlarına orada yaşadıkları deneyimlerinden bahsetmeye çalıştığını gözlemledim.

Sultan KUNCAK
10-A Sınıf Öğretmeni

Fatih, Down sendromlu tek oğlum…Bu proje çalışmaları ile birlikte Fatih'in etrafındaki insanlara yönelik davranışları değişti. Daha sevgiyle hareket etmeye başladı. Bir toplumdaki davranış bilinci arttı. Projeyle farklı gösterilere katıldığını, orada sosyal olarak aktif olduğunu ve mutlu olduğunu görmekten mutluyum.

Fatoş BARMANBAY
Öğrencinin Annesi

Proje ile öğrencimin sosyal etkinliklere katılma isteği arttı. Sosyal içerme projemiz, öğrencimde birçok olumlu değişiklik yarattı. Örneğin Fatih'in problem davranışları azalmış ve çevre bilinci gelişmiştir.

Nurşen YAMAN
7-A Sınıf Öğretmeni

2 yorum:

  1. Seda hocam, çalışmalarınızı ve gayretlerinizi takdirle ve hayranlıkla takip ediyorum. Ellerinize sağlık harika işler çıkarıyorsunuz .

    YanıtlaSil